Tarama & İndeksleme Hizmeti
Dosya Açma Süreci,
Tarama Süreci,
Doküman indekslenme,
Dosya Kapatma,
Etiketleme,
Navigasyon.
Süreçlerini barındıran hizmetler sürecidir. Bu hizmet kapsamında fiziksel ortamda bulunan dokümanların dijital ortama süreçler içerisinde dijital ortama bilgileriyle aktarılma hizmetidir.
Kurum & Kuruluşun Fiziksel arşiv ortamında yer alan dokümanların ;
-
Kurumun fiziksel ortamında dokümanların düzenlenmesi,
-
Dokümanlar nezdinde seperasyon sürecinin işletilmesi,
-
Saklama süresi dolan evrakların tespiti ve ayıklanması,
-
Kurum & Kuruluşun standart dosya planların oluşturulması,
-
Fiziksel arşivde bulunan dokümanların kutu/dosya yenilenmesi,
-
Doküman kutu/dosyaların etiketlenmesi,
-
Barkod & Kare kod oluşturulması,
-
Dokümanların taranması,
-
Doküman'ların indekslenmesi,
-
Fiziksel arşiv ile Doküman arşiv entegrasyonun yapılması,
-
Navigasyon sürecinde Dolap no, Raf no, Dosya no gibi fiziksel lokasyon bilgilerinin Doküman arşiv sistemine tanımlanması,
-
Fiziksel dosya takibi zimmet işlemlerinin hızlı, doğru ve etkin bir şekilde gerçekleştirildiği ve kurum & kuruluş'un yeşil ortam başlangıcının yapıldığı hizmetler topluluğudur.
Kağıtsız Yeşil Ortama Geçiş Süreçleri
-
Fiziksel Arşiv Düzenleme
-
Dosya Açma ( Seperasyon )
-
Tarama (Blok Tarama)
-
Dosya Düzenleme
-
Dosya Kapama
-
Dosya Yenileme
-
Etiketleme (Barkod, Kare kod)
-
Navigasyon Bilgisi Tanımlama
-
İndeksleme (Niteleme) Alanlarının Girilmesi
-
Fiziksel Arşiv Dijital Arşiv Entegrasyonu