top of page

Tarama & İndeksleme Hizmeti

Kağıtsız Yeşil Ortama Geçiş Süreçleri

  • Fiziksel Arşiv Düzenleme

  • Dosya Açma ( Seperasyon )

  • Tarama (Blok Tarama)

  • Dosya Düzenleme

  • Dosya Kapama

  • Dosya Yenileme

  • Etiketleme (Barkod, Kare kod)

  • Navigasyon Bilgisi Tanımlama

  • İndeksleme (Niteleme) Alanlarının Girilmesi

  • Fiziksel Arşiv Dijital Arşiv Entegrasyonu

Kurum & Kuruluşun Fiziksel arşiv ortamında yer alan dokümanların ;

  • Kurumun fiziksel ortamında dokümanların düzenlenmesi,

  • Dokümanlar nezdinde seperasyon sürecinin işletilmesi,

  • Saklama süresi dolan evrakların tespiti ve ayıklanması,

  • Kurum & Kuruluşun standart dosya planların oluşturulması,

  • Fiziksel arşivde bulunan dokümanların kutu/dosya yenilenmesi,

  • Doküman kutu/dosyaların etiketlenmesi,

  • Barkod & Kare kod oluşturulması,

  • Dokümanların taranması,

  • Doküman'ların indekslenmesi,

  • Fiziksel arşiv ile Doküman arşiv entegrasyonun yapılması,

  • Navigasyon sürecinde Dolap no, Raf no, Dosya no gibi fiziksel lokasyon bilgilerinin Doküman arşiv sistemine tanımlanması,

  • Fiziksel dosya takibi zimmet işlemlerinin hızlı, doğru ve etkin bir şekilde gerçekleştirildiği ve kurum & kuruluş'un yeşil ortam başlangıcının yapıldığı hizmetler topluluğudur.

bottom of page